Sipariş ve Ödeme

Siparişimi verebilmem için üye olmam gerekiyor mu?

Hayır. Üye olmadan da istediğin zaman sipariş verebilirsin. Fakat üye olduğunda bir çok indirim ve kampanyadan yararlanabileceğini, yeni tasarımlar ve Norfolk ile ilgili gelişmelerden haberdar olabileceğini hatırlatmak isteriz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişini kargoya vermediğimiz sürece istediğin zaman iptal edebilirsin. İptal etmek için sipariş takip ekranından siparişini bulup iptal et'e tıklaman yeterli. Eğer, siparişin kargoya verildikten sonra siparişini iptal etmek istersen, iptal sebebin ve sipariş numaran ile birlikte magaza@norfolk.com.tr adresine mail atman yeterli olacak.

Sipariş verdim, nasıl takip edebilirim?

Siparişini, üye girişi yapıp profiline girdikten sonra "Siparişlerim" sekmesinden takip edebilirsin.

Ödeme güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?

Güvenlik önlemi olarak satın alma işlemlerinde SSL kullanıyoruz. Norfolk hiçbir şekilde kredi kartı veya izin vermediğin kişisel bilgilerini saklamaz, 3. kişilerle paylaşmaz.

Kredi kartına taksit yapıyor musunuz?

Anlaşmalı olduğumuz kredi kartlarına taksit imkanı sunuyoruz. 

Ödemeyi nasıl yapabilirim?

Ödemeni sipariş aşamasında sunduğumuz seçeneklerden birini kullanarak yapabilirsin;
KREDİ KARTI, BANKA KARTI , HAVALE/EFT ,  IYZICO

Havale/EFT Banka Bilgileri:
Norfolk Elektronik Mağazacılık ve Tic. A.Ş.

Banka: ZİRAAT BANKASI 
IBAN(TRY): TR64 0001 0027 1997 5374 2150 03